Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Moje internetowe biblioteczki

Dzisiaj trochę inny post niż zwykle.
Lubię czytać choć od kilku lat mało czytałam, ale staram się wróci do tej formy rozrywki, lubię też oglądać filmy. Niestety po pewnym czasie nie pamiętam co kryje się pod tytułem filmu czy książki. Na szczęście jest miejsce gdzie można wszystko sobie spisać, zaznaczyć: co się czytało/oglądało, czy co mamy w planach.


Na stronie www.lubimyczytać.pl książki możemy zakatalogować do jednej z trzech półek specjalnych: "przeczytane", "teraz czytam", "chcę przeczytać". 
Są też półki dodatkowe. Można również tworzyć swoje.


Na stronie można szukać swoich znajomych i poznawać nowych, pogada na forum dyskusyjnym, przeczytać oraz napisać recenzje do przeczytanych książek oraz je ocenić w skali od 1 do 10.



Świetna strona jeśli ktoś chce ogarniać co czyta. Wiem, że większość ludzi pewnie nie ma takiego problemu jak ja i pamięta co czytali... Ja niestety nie, a sama w życiu bym takiej listy nie zrobiła.


Strona www.filmweb.pl w zasadzie działa na tej samej zasadzie.



Dodatkowo można tam znaleźć informacje o aktorach grających w filmach, reżyserach itd. Oprócz opisów są też trailery. Dzięki czemu łatwo sprawdzić o czym jest film, który chcemy obejrzeć.

Odkąd założyłam konta na tych stronach jest mi łatwiej znaleźć to co lubię. Pewnie minie sporo czasu aż znajdą się tam wszystkie pozycje, z którymi miałam do czynienia, ale sukcesywnie uzupełniam =)

Korzystacie z tych stronek?
A może znacie jakieś inne portale tego typu?

1 komentarz:

  1. Korzystam z obu. LC jest moją skarbnicą pod tym względem, bo nie pamiętam co czytałam, buszuję o tym co warto, jakie są opinie i czy ja mam takie odczucia, czy inni też. FW też jest ciekawy, chociaż nie zawsze trafiona ocena jest, komentarze nie są przyjemne i takie tam..
    Biblionetka chyba jeszcze była jeżeli chodzi o ksiażki, a film to nieśmiertelny imdb http://www.imdb.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)