Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2012

Cebulowa Zupa Babci Zosi - Recenzja

Jakiś czas temu zostałam wybrana jako degustatorka nowości firmy Sys, a mianowicie zupki cebulowej.
Dziś dostałam ją w swoje łapki i od razu gotowałam. 
Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego efektu...
Składniki do zupy umieszczone są w dwóch woreczkach. 


W jednym z nich była suszona cebulka (o niesamowitym zapachu).

W drugim pozostałe składniki.

Skład jak widać bardzo fajny:

Instrukcja, jasna i przejrzysta:

Przygotowałam ją zgodnie z instrukcją, na końcu ją zblendowałam. Nalewając do miseczek dodałam trochę startego żółtego sera (miały być też grzanki ale je spaliłam, cud że patelnia żyje).

A oto efekt końcowy: 


Zupa wyszła naprawdę smaczna, aromatyczna. Zupełnie innego efektu spodziewałam się po zupie z torebki, a tu takie miłe zaskoczenie. Czuć przyprawy, zioła i cebulkę zamiast benzoesanu sodu jak w większości innych przysmaków z torebki. 
Jedyne co dodałam od siebie to szczypta soli (ale wydaje mi się, że to kwestia indywidualna).
Tej zupki jeszcze nie ma na rynku ale inne z tej serii kosztują ok. 5zł. 
Czy kupię? Na pewno! Przygotowałam ją błyskawicznie, i smakowała naprawdę dobrze.

A już niedługo napiszę o zupie pieczarkowej tej firmy, zobaczymy jak się sprawdzi.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)