Obserwatorzy

niedziela, 12 sierpnia 2012

Buty, które zrobią za Ciebie wszystko =P

Znacie te cudaki?

Dorwałam je z siostrą w TkMaxx. Nie miałam zamiaru ich kupować, no ale promocja duża i w dodatku wszystko same robią, to jak nie brać?
A tak na serio to moja siostra miała na nie chrapkę od jakiegoś czasu, ale nie za 300zł. 
Za jej namową wzięłam i dla siebie i dla mamy =) 

Srebrne są moje. Kolor niezbyt trafia w mój gust, ale nie było innych z taką podeszwą. 





Siostra i mama mają butki z podeszwą hmmm okrągłą, czy jak inaczej to nazwać.



I cena przyjemna dla portfela.  


Co myślicie o takich butach? 
Od razu zaznaczam, że nie wierzę w ich czarodziejską moc, ale są niesamowicie wygodne =)

8 komentarzy:

  1. Może i mają jakąś niesamowitą moc i są wygodne, ale nie mam pojęcia do czego mogłabym je założyć... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nię lubię sposrtowych butów, zazwyczaj są...brzydkie ;) jedyne w miarę ładne to te z reeboka, które mają mieć podobne działanie, ale nie działają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie na te reeboki miałam kupon. Może ktoś jest chętny? wychodzą po 140zł

      Usuń
  3. takie buty to nie dla mnie, ale cena faktycznie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką cenę to i ja bym się skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja adidasy ubieram podczas ćwiczeń :D. Cena fantastyczna :), będą Ci dobrze służyć :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)