Obserwatorzy

piątek, 24 sierpnia 2012

Bielenda Intensywne serum przeciw rozstępom - recenzja

Nie wiem czym się kierowałam kupując to serum (chyba ceną promocyjną =P). Wiem, że kosmetyk sam z siebie nie zadziała, no ale...


W sumie nie powiem, żeby ten balsam (bo inaczej tego nazwać się nie da) był zły. Co więcej bardzo lubiłam go używać. Konsystencja ok, zapach super mi podpasował, opakowanie poręczne, nawilżenie tez było niezłe. 


 Kilka słów od producenta:

Wiadomo, że nie wiadomo czego kosmetyk za nas nie zrobi. Podczas jego używania nie zauważyłam zmniejszenia się cellulitu, nie znikły rozstępy. Jedyne co zauważyłam to fajne nawilżenie.
W sumie niczego więcej chyba nie można oczekiwać od takiego produktu. Uważam, że bez sportu nie ma co liczyć na super efekty.



Czy kupię ponownie? Hmmm pewnie nie. W końcu jest tyle wspaniałych produktów na rynku, których jeszcze nie odkryłam. A o był taki zwyklaczek. 
Cena ok 10zł/175ml
Ogólna ocena: 4/5.

A może Wy znacie jakiś magiczny kosmetyk, którym wystarczy się posmarować i wszystkie problemy znikną? 

1 komentarz:

  1. Przydał by mi się takki produkt, bo nie długo będzie za późno.. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)