Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Zupa pieczarkowa Babci Zosi Sys - recenzja

Tak jak pisałam przy recenzji zupy cebulowej TU dostałam od firmy Sys również zupkę pieczarkową. Idealny sposób na szybki obiad gdy leń nie pozwala na coś więcej, 

Skład:

Kilka słów od producenta i rady Babci Zosi (stosowałam się do nich)


Torebki do przygotowania zupki. Pomysł z makaronem w torebce z warzywami nietrafiony, bo 30min gotowania to dla niego stanowczo za dużo. U mnie nie było śladu po makaronie. 


Zupa smaczna, ale jak dla mnie za mało czuć pieczarki. Moja zupa pieczarkowa ma dużo intensywniejszy smak. Wiem, nie powinnam się czepiać zupy w torebce. No w każdym razie smaczna jest, tylko za mało pieczarkowa. 
Ogólna ocena: 4/5

3 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)