Obserwatorzy

środa, 8 sierpnia 2012

Świnia!!! - nasz nowy projekt

Pewnie nie jesteśmy super oryginalni, ale taka świnia powinna mieszkać w każdym domu.

Tak, nasza świnia jest skarbonką. Trochę taka folklorystyczna, ale wydaje mi się najurodziwszą świnką jaką kiedykolwiek widziałam.
Świnia chętnie pożera nasze drobniaki raz na jakiś czas. A teraz najważniejsze: na co zbieramy?

Z racji, że oboje z Jarkiem lubimy jeździć na rowerach, to chcemy jak najszybciej wprowadzić w to Tymona. 
Postanowiliśmy, że będziemy odkładać na fotelik do roweru.
Nie mamy jeszcze modelu, ale do wiosny jeszcze trochę czasu mamy =)

A może Wy jakiś polecicie? Jestem otwarta na propozycje. 

Z której strony by na nią nie patrze jest cuuuudna =)

12 komentarzy:

  1. Pomysł ze świnką super :) Kurde ja nigdy nie mam dość motywacji żeby odłożyć jakiś grosz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie mam skarbonki i to chyba błąd!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najlepsza skarbonka to taka bez możliwości wciągania pieniążków =) tylko potem żal rozbijać.

      Usuń
  3. Zapomniałaś dodać że na drugie danie ma się najeść na tup tupa =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tup tup to dopiero za 1,5 roku więc się nie liczy =)

      Usuń
  4. U nas od ponad 2 lat króluje słoń skarbonka i zbiera się w nim pieniążki na potrzeby synka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =) Przynajmniej te potrzeby nie szarpią tak boleśnie portfela.

      Usuń
  5. Znalazłaś już fotelik? :) Ja w zeszłym roku szukałam, w końcu nie kupiłam. Ale bardzo dobre opinie miały foteliki Hamax. Fotelik jednak kupię w tym roku, jak mały będzie miał 2 latka, bo się naczytałam, że drgania niezbyt dobre dla małego kręgosłupa i lepiej przyczepkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy na etapie szukania (na wiosnę chcemy już jeździć). Prawdopodobnie strzelimy w Hamaxa

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)