Obserwatorzy

czwartek, 5 lipca 2012

Kopytka czy leniwe? - nowy Fix Knorr - recenzja

Znacie nowy Fix Knorr'a? 
Dzięki uprzejmości portalu www.prekursorki.pl  miałam możliwość przetestowania tego specyfiku =)

Opakowanie jest tradycyjne dla tego typu fixów.
Do przygotowania leniwych (poszły na pierwszy rzut =P ) potrzebowałam składników:
cukier wanilinowy,
ser biały,
trochę masła lub margaryny,
bułka tarta, 
trochę mąki do podsypywania ciasta.


Sposób przygotowania: 

Gotowe kluski leniwe:

Skład:

Moja opinia:
Zacznę od tego, że nie lubię klusek leniwych =P Zawsze dziwiło mnie połączenie smaków.
Przygotowanie było banalnie proste. Ciasto gładkie, łatwo się je wyrabiało i kroiło. 
W kwestii smaku nie wypowiem się, bo leniwe jadłam ostatnio z 10lat temu i nie pamiętam jak smakować powinny.
Cena: ok 5,5zł

Czy kupię? Nie wiem, wydaje mi się, że to dużo za dużo za ziemniaki w proszku. 
Ale jeśli nie ma się czasu i chęci aby taplać się w kuchni cały dzień to mogę polecić. 
Idealne dla początkujących w kuchni :)

Jeśli Wy też chciałybyście czasem dostać coś do testowania, to zapraszam na stronę:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)