Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

Czerwcowy projekt denko

Z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione w egipskich ciemnościach.


Mam wrażenie, że w tym denku znalazły się same fajne rzeczy =)
1. i 2. Olejek Alterra. 
3. Olej rycynowy.
4. Kremy do rąk i do stóp L'Occitane.
5. Bielenda - intensywne serum antycelluitowe.
6. Farmona - krem do stóp Nivelazione. 
7. Krem do twarzy Lierac.
8. Żel pod oczy ze świetlikiem - zielona herbata - Floslek.
9. Antyperspirant Rexona.
10. Płyn do soczewek Bio true.

Wszystkie produkty były fajne. Jedne kupię ponownie inne raczej nie ze względu na cenę czy niepasujący mi  zapach =)

Coś znacie z tych rzeczy?

3 komentarze:

  1. Olejek Alterra tez mi się skończył i muszę ponownie zakupić a żel pod oczy u mnie się nie sprawdził. Jakie są twoje odczucia do tego płynu do soczewek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdza, nie podrażnia mi oczu :)

      Usuń
  2. Miałam ten płyn do soczewek. Jednak ja nie noszę soczewek, więc dałam go koleżance mojego chłopaka. Ona nosi soczewki kontaktowe, więc wiem, że jej się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)