Obserwatorzy

środa, 11 lipca 2012

Domowe Tiramisu - przepis

Uwielbiam Tiramisu, ale obecność w nim surowego jajka mnie brzydzi. Może jeśli miałabym dostęp do jajek ze wsi, gdzie kura wie co to robak, trawa, piasek czy słońce...


Ok, ale wracając do Tiramisu. Robię je w formie deserków w małych pucharkach, w sam raz na raz =)

Składniki:
250g serka mascarpone,
200g śmietanki 30%,
25g cukru pudru,
biszkopty (dodałam okrągłe bo do takich mam dostęp),
pół filiżanki naprawdę mocnej kawy,
trochę Amaretto (ja miałam likier kawowy),
odrobina kakao do posypania. 

Wykonanie:
Serek mascarpone wymieszać z cukrem a śmietankę ubić na sztywno. Wymieszać delikatnie serek i śmietankę. 
Do kawy dodać Amaretto i moczyć w nim biszkopty, ale krótko, aby się nie rozmoczyły. 
Układać warstwami, raz biszkopty z kawą, raz krem. Na koniec posypać kakaem i Voilà =)




6 komentarzy:

  1. mniam :DDD oj zjadłabym :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie! Muszę spróbować, bo nigdy nie robiłam Tiramisu. I powiem szczerze, że nawet nie wiedziałam że jest tam surowe jajko!

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie wiedziałam że w tiramisu jest surowe jako, zawsze robiłam je tak jak Ty :) wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)