Obserwatorzy

piątek, 27 kwietnia 2012

Moje lakiery do paznokci

Dziś chciałabym Wam pokazać moją kolekcję lakierów do paznokci. 
Wszystkie lakiery i ozdoby trzymam na parapecie. Nie jest to idealne miejsce na lakiery ale póki co tak musi zostać. 
Większość kolorów jakie posiadam to czerwienie, róże itp. Brakuje mi kolorowych pasteli i trochę żywych wiosennych kolorków. Ale w związku z tym mam już plany zakupowe =) 

Ozdób do paznokci miałam bardo dużo, ale z racji, że nie wykorzystywałam ich praktycznie w ogóle, to zostawiłam tylko trochę. Między innymi troszkę brokatów, muszelek, bulionu i cyrkonie Swarovski oraz plastikowe.


Jak widać lakiery mam z różnych marek, m.in.:
Sorya - niestety podobno wycofała się z produkcji lakierów, a szkoda bo to jedne z moich ulubionych.
Eveline - podobają mi się szczególnie lakiery holograficzne.
Essence - świetne kolorki, chyba każda zna.
Avon - fajne kolorki i świetne pędzelki.
Sally Hansen - zważywszy na cenę słaba jakość.
Lovely z kryształkiem - mam tylko 3 kolory ale uwielbiam te lakiery, jedne z fajniejszych.
Wibo - całkiem przyjemne.
Art de  Lautrec - lubię je bardzo za kolorki.
Pozostałe to Joko, Inglot, Golden Rose, Silcare. Właściwie wszystkie moje lakiery lubię. Bubli pozbyłam się już =)

Tu odłożyłam najbardziej wiosenno-letnie kolorki. Cieniutko z tym co?

Aby dobrze orientować się w swoich lakierach mam je wszystkie na wzornikach. Nic się nie zgubi.

4 komentarze:

  1. O ludzie! Najbardziej zazdroszczę... porządku :D Jest coś o czym marzysz? Może szminka Chanel, nowy cień MAC? Spełniam Wasze kosmetyczne marzenia! Szczegóły tutaj! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lubię mieć porządek, niestety różnie z tym bywa.

      Usuń
  2. Kurcze, sama muszę się zastanowić nad takim stojaczkiem na lakiery, bo w koszyczkach ciężko jest znaleźć odpowiedni kolor ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, wszystko widać i każdy kolor ma swoje miejsce. Jedyny minus, że stojak jest tak mało pojemny :( przydało by się kupić drugi.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)