Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

Garnier BB krem - recenzja


Recenzji tego kremu czytałam wiele, zdecydowana większość z nich była negatywna. Muszę przyznać, że na mojej twarzy się sprawdził. Mam cerę suchą, zero wyprysków czy innych niedoskonałości do ukrycia. Jedyne na czym mi zależy to wyrównanie kolorytu skóry i ewentualne rozjaśnienie rumieńców, które pojawiają się czasem.


Oto co o kremiku mówi producent:

 A teraz kilka słów ode mnie. Kolor mimo, że mam jasny odcień wydaje się być dość ciemny. Ale ładnie stapia się ze skórą.  Ma śliczny zapach i łatwo się rozprowadza nie zostawiając smug. Ma dość lekką konsystencję. Na pewno trochę rozświetla i wygładza.
Dla mnie na prawdę fajny kosmetyk. Nie wiem, może moja opinia jest taka a nie inna, bo nie miałam nigdy styczności z oryginalnymi kremami BB.




Skład:

Cena: 14,99 
Ogólna ocena: 4/5

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)