Obserwatorzy

niedziela, 29 kwietnia 2012

Kwietniowe zakupy - haul

Kilka rzeczy, które udało mi się dorwać ostatnio.
1. Mleczko ochronne na słońce Nivea Baby faktor 50+. Potrzebowałam czegoś dla Tymka po tym jak na wczorajszym spacerze słońce strzaskało mnie tak, że dalej pieką mnie ramiona. Małego na szczęście pilnowałam i słońce go nie dorwało. Ale od jutra ma osłonkę =)  cena: 30zł/200ml.
2. Płyn do kąpieli Luksja. Czekolada i pomarańcza. Pachnie bardzo ładnie, ale jest dość niewydajny.  Cena: 7zł/1 litr.
3. Preparat złuszczający do stóp enzymatyczny - Ziaja. Moim zdaniem świetny produkt. Niebawem pojawi się recenzja, bo już czas na odsłanianie stópek. Cena: 8,50zł.
4. Masło do ciała Perfecta SPA. Pomarańcza i wanilia oraz czekolada i kokos. Chyba każdy zna, a ja uwielbiam. 8,50zł/225ml.
5. Peeling cukrowy Perfecta SPA. Pomarańcza i wanilia. Tu chyba zdrowo przepłaciłam, 
cena: 17zł/225ml.
6. Olejki Alterra: limonka i oliwka oraz granat i awokado. Cena: 12zł.
7. Lakiery Essence: 
Top Coat nr 08 night in Vegas. Cena: 8zł
Colour & Go nr 39 lime up. Cena: 5zł
Colour & Go nr 95 wanna be your sunshine. Cena: 5zł
8. Gumki do włosów Orsay. Bez metalowych łączników. 10zł/6szt.
9. Próbki kremu i podkładu, które dostałam w Super Pharm. Podkład jak podkład, ale krem jest 45+. Sprzedawczyni pomyliła się nieco... o jakieś 20lat. 




Z racji, że zakupy robiłam na raty, zapomniałam sfotografować kilku rzeczy. Między innymi:
oliwkowe masło do ciała Ziaja, cena: 9zł.
Oliwkowe mydło pod prysznic Ziaja, cena 5zł/500ml.
Kilka maseczek z Rival de Loop. 

Macie jakieś doświadczenia z tymi kosmetykami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)