Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

KISSBOX marzec 2012

To mój trzeci, ale zarazem ostatni Kissbox. Przynajmniej na chwilę obecną tak sądzę. 
Mam mieszane uczucia odnośnie tej subskrypcji. Na razie poczekam i zobaczę, co znajdzie się w kolejnych pudełkach. 

A to zawartość marcowego:







1. Mleczko do demakijażu - Gentle Eye Make-up emover - IsaDora 15ml. Pojemność pełnowymiarowa to 100ml (ok. 30zł)
2. Błyszczyk Moisturizing Lipglos - IsaDora - mój kolor to 18 Glossy Candy - produkt pełnowymiarowy (ok. 47zł)
3. Błyszczyk Jelly Gloss - IsaDora - mój kolor to - 72 Watermelon - produkt pełnowymiarowy (ok. 51zł)
4. Chusteczka brązująca - Rimmel (2zł/10ml) 
5. Modelujący róż do policzków "2 skin" Pocket Rouge - Bell - mój odcień to 052. Produkt pełnowymiarowy (ok. 10zł)

Rekompensata (za już wszystkim znane przeterminowane/nieprzeterminowane błyszczyki do ust): Tusz do rzęs Big Bold Mascara - IsaDora. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)