Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Lakier Wibo Gel Like nr 9 Peaches and cream TheOleskaaa

Wczoraj naszło mnie na lakier od Oleski, ale z racji, że nie był dostępny już w moim Rossku, postanowiłam odwiedzić nowo otwarty. W sumie opłacało się tam zajść.
Kupiłam lakier, a jako gratis dostałam próbkę kremu BB z Rimmela i mini lakier Taft. Był też izotonik, ale oddałam Jarkowi.


Lakier na paznokciu fotografowałam wczoraj wieczorem przy marnym oświetleniu.


Gratisy:

Wracając jeszcze na chwilę do lakieru... Kolor bardzo mi się podoba, ale jeśli chodzi o samą emalię, to na kolana nie powala. Próbowałam paznokcie pomalować dwa razy. Abu uzyskać krycie jak na zdjęciu powyżej potrzebowałam nałożyć 4 warstwy =/
W końcu po tym jak ciągle wychodziły smugi zmyłam wszystko i użyłam sprawdzonych lakierów. Może jutro wrzucę co mi wyszło =)

A Wy próbowałyście już "blogerskich" lakierów? 
Jak się u Was sprawdziły? Też macie takie problemy z nakładaniem jak ja?

Pozdrawiam,
Aga

9 komentarzy:

  1. te 4 warstwy mnie zniechęcają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też, ale na pewno zrobię jeszcze kilka podejść, może nie będzie tak źle.

      Usuń
  2. Kolor jest śliczny a resztę atrybutów będę na dniach testować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam żadnego z tej serii i chyba nie będę mieć. 4 warstwy to chyba dla bardziej cierpliwych niż ja...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcze nie mam, właśnie się nad nimi zastanawiam bo kolory bardzo fajne, ale ta konsystencja odstrasza :(

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak Ci się sprawdzi ten lakier bo słyszałam o nim zarówno pozytywne jak i negatywne opinie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę jego recenzję w najbliższym czasie =)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)