Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Fotoskrót lutego 2013r.

Luty bardzo miło mi zleciał (pewnie ze względu na urodziny Tymonka). Czy muszę mówić, że minął niesamowicie szybko? Mam wrażenie, że moje życie z każdym miesiącem przyspiesza niesamowicie =(
No ale od początku.

Zdecydowaliśmy się na zakup fotelika do roweru dla Tymonka. W końcu lada moment będzie wiosna i trzeba wskoczyć z powrotem na rowerek.

Wygląda całkiem profesjonalnie nie? Jeszcze musimy znaleźć kask i można otwierać sezon =)

Tłusty czwartek... Nawet nie przyznaję się ile zjadłam... 

Kocie życie... Kto by tak nie chciał =) 

Sałatka z kurczakiem. Prażone pestki ze słonecznika wspaniale się sprawdziły.

Tymon zaczynał się dobierać do tortu urodzinowego.

Trochę zmierzwiony po spaniu =) 

Jedna z ulubionych pozycji.

Czasami gdy przyjdzie chandra...

Pizza time =) dzięki temu, ze do pizzerii mamy tak daleko, a z kartonu nie smakuje zbyt dobrze udoskonaliłam moje umiejętności kulinarne w tym zakresie.

Cynamonki - za namową siostry zrobiłam je po raz pierwszy i na pewno nie ostatni. Były przepyszne. 

A na koniec kto zgadnie jaki egzamin udało mi się zdać? 

A jak Wam minął luty? Też tak pozytywnie?

6 komentarzy:

  1. również obstawiam prawo jazdy :)
    a moja Claudia śpi identycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga gratuluje zdania prawka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny =) oczywiście zgadłyście, zdałam prawko =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zdanego egzaminu!!! Fotelik pierwsza klasa :-) Pizza i cynamonki mniamniusie :-) pozycja do spania :D czadowa ehhh kiedy moje tak spały :D czuprynka wyśmienita :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki słodziak z Twojego synka:D mógłby reklamować te foteliki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)