Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

Z serii Tymek testuje - smoczek MAM Perfect

Witajcie po długiej przerwie. Ostatnio brakuje mi czasu na wszystko. Komputer mogę włączyć tylko jak Tymon śpi... Mały tak uwielbia telefony, komputery i wszelaki inny sprzęt...


Dziś chciałam Wam napisać o smoczku, który dostaliśmy od firmy MAM.
Z racji, że Tym uwielbia smoki wybrałam ten z serii MAM Perfect, który ma nie powodować wad zgryzu i zmniejszać ryzyko nieprawidłowego ułożenia zębów. 



Smoczek dostajemy z pudełkiem, które nie tylko nadaje się do jego sterylizacji, ale świetnie sprawdzi się jako pojemnik do przechowywania.



Smoczek poza ładnym designem i pudełkiem ma też wiele innych plusów. 
Jest niesamowicie miękki i elastyczny (no dobra to charakteryzuje wiele smoków dobrych firm). Ale to co tak naprawdę wyróżnia ten smoczek to jego kształt.
W miejscu gdzie na smoku zaciskają się dziąsła (ewentualnie zęby) jest bardzo cienkie (nie ma obawy, że dziecko odgryzie smoka - materiał jest bardzo wytrzymały). Dzięki temu, wg ortodontów zęby i szczęka naszego malucha są bezpieczne.

To co jeszcze mnie zaskoczyło w tym smoczku to, to że jest dwustronny. To znaczy, że kiedy Tymek sam wkłada sobie smoka do buzi, to nie muszę pilnować czy przypadkiem nie włożył sobie go odwrotnie (jak często robił z innymi smoczkami). Kształt z obu stron jest taki sam więc nie da się pomylić.



Tymon poleca smoczki MAM Perfect =)

Myślę, że to co najważniejsze napisałam, a jeśli chcecie dowiedzieć się więcej smoczku i firmie MAM to polecam stronę: www.mambaby.com.

Pozdrawiamy,
Aga i Tymek

8 komentarzy:

  1. dupa z tym smoczkiem, ale jaki On piękny! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniej wiecej to samo chciałam napisać!
      smoczek, smoczkiem, ale synka masz cudownego!!! :)

      Usuń
    2. Hahahaha dzięki dziewczyny =)

      Usuń
  2. pierwsza i dwie ostatnie fotki jak z REKLAMY - CUDNY JEST!!!!!

    smoczki MAM u nas się świetnie sprawdziły :-) problemów z odstawieniem nie było :-)

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to dobrze wiedzieć. Na razie smoka ograniczyliśmy tylko do spania i do wózka, ale odstawiania się boję =)

      Usuń
  3. cudny ten Twój Tymuś :)
    mój z Perfecta nie był zadowolony i nie chce go w ogóle ssać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka już zaleta Tymków że są cudne :P
      To tylko potwierdza regułę, że każde dziecko jest inne, bo Tito ciągnie tego smoka aż ślina bokami wypływa =)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)