Obserwatorzy

środa, 26 grudnia 2012

Jak zagospodarować pudełko po Goldenku - DIY

Jeśli tak jak ja nie umiecie się zdecydować co zrobić ze swoimi pudełkami po GB dziś pomysł na nieinwazyjne zagospodarowanie Goldenboxa lub tradycyjnego pudełka GB.

  
Wszystko co będzie potrzebne to gąbka (często dodawana przy zakupie sprzętu komputerowego) i nóż do tapet. 

... i oczywiście biżuteria ( w moim przypadku pierścionki, ale można w ten sposób przechowywać zawieszki czy kolczyki).

Cała filozofia polega na nacięciu gąbki, proste prawda? 


I pierścionki mają swoje miejsce, nie będą się obijać o siebie w szkatule i rysować.


Z racji, że pudełka po tradycyjnych GB mają podobne wymiary, można w taki sam sposób zagospodarować również różowe cudeńka =)


A tu trochę inny pomysł:
użyłam gąbki cieniutkiej i grubszej

Grubszą gąbkę zwinęłam w zyg-zag a do cieńszej powpinałam kolczyki.



A co Wy przechowujecie w swoich pudełeczkach?

Pozdrawiam,
Aga

18 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, ale jest jeden problem... nie mam tyle biżu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym tylko zamawiała takie boxy.... ;) ale pomysł jest świetny - wygląda super estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł miałaś jak można wykorzystać takie pudełko ja mam tylko jeden srebrny pierścionek, pierścionek złoty zaręczynowy i obrączkę ślubna. więcej mam bransoletek i naszyjników :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że bransoletki i naszyjniki też by dobrze wyglądały w takim pudełeczku =)

      Usuń
  4. Super pomysł! Ja swoje boxy używam do przechowywania próbek albo mini produktów :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł tylko pudełka brak :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze. Ze tez ja na to nigdy nie wpadłam;)
    Wspaniały pomysl, który napewno wykorzystam u siebie.
    Wkońcu będę miała wszystkie pierscionki w jednym miejscu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się Twój pomysł podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  8. może gdzieś kupić taką gąbkę ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)