Obserwatorzy

czwartek, 27 grudnia 2012

ShinyBox - wrzesień 2012

Tak, dobrze widzicie, to jest pudełko z września. Wydało mi się najbardziej interesujące, a że miałam możliwość skorzystania z kodu i pudełko kupiłam za 29zł.
Oto co było wewnątrz. 



Peeling enzymatyczny Dermedic

Koncentrat balsamu Dermedic

Maseczka nawilżające Bioderma

Serum nawilżające Bioderma

Krem do rąk Zepter

Tonik nawilżający Zepter

Zawieszka Zepter

Jeśli się nie zapisałyście to polecam, bo teraz każdy dostaje swój unikalny kod na zniżkę: www.shinybox.pl

Zawsze zastanawiało mnie czemu w tym pudełku ciągle powtarzają się te same firmy.

Pozdrawiam,
Aga

4 komentarze:

  1. małe to to, ale dobre i to:) miłego używanka i daj znać jak tam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest tak źle, peeling i balsam są pełnowymiarowe =)

      Usuń
  2. bardzo fajne te produkty :)

    + dodaję do obserwowanych ;)
    www.psychodelax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten box nawet mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)