Obserwatorzy

sobota, 29 grudnia 2012

TAG Moich siedmiu wspaniałych


Otagowała mnie Patrycja z bloga: Kosmetyka Smykusmyka już ponad dwa tygodnie temu, ale nie potrafiłam się zebrać do napisania tego posta. Nie mam swojej listy najprzystojniejszych, najfajniejszych czy jeszcze innych naj... No ale postaram się ze wszystkich sił :)



ZASADY:
1. Wymień 7 Twoim zdaniem seksownych/przystojnych mężczyzn: aktorów, piosenkarzy, postacie fikcyjne, animowane... - sky is the limit! Przykład: podoba Ci się aktor, ale grający akurat tę postać - wymień go!
2. Chociaż w jednym zdaniu wybór uzasadnij. Jeśli możesz dołącz zdjęcie lub filmik i opis osoby jeśli wiesz, że ta osoba może nie być bardzo znana.
3. Na wstępie zaznacz w jakiej wymieniasz kolejności: losowej, od najmniej do najbardziej przystojnego itp.
2. Otaguj chociaż jedną osobę. Nie taguj jednak kogoś, kto już wypełnił taką listę - po co robić dwa razy to samo? ;)

Kolejność będzie losowa i od razu powiem, że wybrałam aktorów (nie wiem czemu tylko ich) przede wszystkim za pojedyncze role:

1. Josh Hartnett - strasznie podobał mi się w dwóch filmach (Wicker Park i Lucky Number Slevin). Ot taki słodki chłopak =) 


2. Heath Ledger - no niech ktoś mi powie, że jego akcent nie był cudowny...
Przede wszystkim cenię go za genialną rolę Jokera w Mrocznym Rycerzu.


3. Johny Depp - ten wybór może wydać się banalny, ale naprawdę uwielbiam tego aktora i prawie wszystkie filmy z jego udziałem lądują wśród moich ulubionych. Nie wiem czemu le wyjątkowo uroczy wydał mi się w roli słynnego Golibrody z filmu Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street.


4. Colin Firth - no tylko nie mówcie, że to nie jemu kibicowałyście w Dzienniku Bridget Jones =)


5. Ryan Gosling - ten wybór chyba nikogo nie zaskoczy. Na Ryana tak przyjemnie się patrzy, a filmy w których gra z reguły trafiają w mój gust =)


6. Edward Norton - jeśli ktoś go nie polubi za Iluzjonistę lub Podziemny Krąg... to się zdziwię =P


7. John Cusack - odkąd pamiętam lubiłam tego aktora i chyba wszystkie postacie jakie grał. Szczególnie podobał mi się w Tożsamości i 1408. 


Mój TAG sprowadził się do 7 ulubionych aktorów =)
A może przyłączycie się do zabawy?
Chętnie poczytam  o Waszych wspaniałych =) Wklejcie linki do swoich odpowiedzi pod moim postem =)

Pozdrawiam, 
Aga


11 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że to lista mojej koleżanki, również Agnieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, chętnie się przyłączę do tej akcji ;) Tylko nie wiem czy się zamknę w siódemce ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie wrzuć linka, chętnie poczytam =)

      Usuń
  3. oo tak John Cusack:) Jeszcze dodałabym u siebie Paula McGilliona, Roberta Carlyle'a, Louis Ferreira i David Hewlett:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwiska, które wymieniłaś nic mi nie mówią =(

      Usuń
  4. ale fajna akcja muszę się zastanowić nad swoją siódemką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pan nr 5 - uwielbiam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj trafiłaś w mój gust! wszystkich kocham nad życie :D no ale Colin Firth... u mnie zawsze na pierwszym miejscu <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)