Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

Glossybox - Grudzień 2012

Jak zwykle kurier przyjechał dość późno, więc nie miałam niespodzianki (kusiło mnie, kusiło i zajrzałam co tam się innym dziewczynom trafiło).
Z tego co widziałam to są dwie wersje pudełka. Ja trafiłam na "a".


Przechodząc do konkretów... W grudniowym pudełku znalazły się:
  



1. BATISTE - suchy szampon o zapachu Cherry.
(wartość: 15,90zł/200ml - 4zł/50ml)
Bardzo chciałam wypróbować szampon tej firmy bo słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii. 


2. CLARENA - krem do twarzy z roślinnymi komórkami macierzystymi.
(wartość: 142zł/50ml - 85zł/30ml)
Kremów do twarzy nigdy za wiele =]


3. ModelCo - Szminka i błyszczyk w jednym.
(wartość: 120zł/szt - pełny produkt)
Już wiem kto go dostanie =]



4. SCOTTISH FINE SOAPS COMPANY - balsam do ciała.
(wartość: 44,90zł/220ml - 6zł/30ml)
Jakoś podchodzę do niego bez entuzjazmu. Zapach mało ciekawy... No ale zobaczymy.


5. YASUMI - płyn micelarny.
(wartość: 29zł/170ml - 8zł/50ml)

6. KRYOLAN - HD eyeliner (produkt VIP).
(wartość: 50zł/6g - pełny produkt)
Nie otwierałam nawet słoiczka, bo nie będę z niego korzystać. Chętnie go odsprzedam =)



PREZENTY OD GLOSSYBOX:
Ogrzewacz do rąk

Bileciki do prezentów

No i oczywiście pomocnik był jak zwykle =)



A jak Wasze pudełeczka? Miałyście to samo?
A może jeszcze nie subskrybujecie Glossybox'a?

PS: Jeśli któraś jest chętna na Voucher to chętnie oddam :)


13 komentarzy:

  1. pomocnik przesłodki :)
    muszę się w końcu na tego glossyboxa skusic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że jestem zadowolona z tej subskrypcji. Na niektóre kosmetyki szkoda byłoby mi wydać pieniędzy bez wcześniejszego spróbowania.

      Usuń
  2. dostałam identyczny zestaw :) ale bardziej spodoba mi się ten z serum antycellulitowym z tołpy, na szczęście ten też jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jestem zadowolona :) najbardziej cieszy mnie eyeliner:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie akurat eyeliner najmniej cieszy bo wiem, że go nie użyję =(

      Usuń
    2. jak coś możemy się wymienić?:) napisz u mnie, bo mogę zapomniec o wejsciu:)

      Usuń
  4. hej o tagowałam cię zpraszam na mojego bloga więce informaci tam pisze
    http://pasjamojk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, żałuję że jeszcze się na to nie zapisałam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobra okazja bo jest kod rabatowy na 10zł =) http://codziennik-agnusbe.blogspot.com/2012/12/kod-rabatowy-na-pudeko-glossybox.html

      Usuń
  6. dostałam identyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem chętna na Voucher:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)