Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Kolejne dwa wyróżnienia w tagu Liebster Blog

Początkowo chciałam zrobić uaktualnienie poprzedniego postu z tym tagiem (KLIK), ale długość przerosłaby cierpliwość każdego czytającego.



Dziś odpowiem na pytania od LuLu:

1. Wolisz otrzymywać, czy dawać prezenty?
Zdecydowanie dawać :) Uwielbiam sprawiać komuś przyjemność, choć dostawanie też jest miłe.

2. Kolorówka, czy pielęgnacja? Bez jakich kosmetyków mogła byś się obejść.
Kolorówka. Właściwie na co dzień używam tylko tuszu do rzęs, a bez kremu do twarzy jednego dnia bym nie wytrzymała.

3. Jaki kosmetyk gości w Twojej kosmetyczne ok. kilku lat/miesięcy i nie zamienisz go na inny odpowiednik?
Hmm chyba to będzie balsam Tisane. Używam też innych mazideł do ust, ale ten zawsze będzie na mojej szafce nocnej =)

4. Szpilki, czy baleriny?
Ojjj, baleriny =D

5. Kosmetykiem, którego muszę użyć codziennie jest…
Krem do twarzy. Mam suchą skórę i bez kremu ani rusz.

6. Jakie jest Twoje życiowe motto? I dlaczego własnie ono.
To smutne, ale nie mam żadnego. Ale staram się żyć zgodnie ze swoim sumieniem, żeby nie żałować czegoś za kilka lat.

7. Mieć, czy być?
Być.

8. Pierwsze wspomnienie z dzieciństwa?
Mam dużo wspaniałych wspomnień z dzieciństwa, ale pierwsze dotyczy huśtawki, która wisiała w mieszkaniu. Nigdy nie umiałam dosięgnąć do haczyka, na który była odwieszona.

9. Dzień zaczynam od…
Przywitania się z moimi chłopakami =)

10. Najdziwniejsze miejsce, w którym udało Ci się usnąć?
Kiedyś zasnęłam na szkoleniu bhp.

11. Jakbym mogła stworzyć kosmetyk idealny, to co to by było i jakie by miało właściwości?
Na pewno coś do włosów, bo z nimi nie umiem sobie poradzić najbardziej. Może jakiś spray, który sprawiałby, że potrafiłabym sobie układać włosy w 3 min.


A tu odpowiedzi na pytania zadane przez muslin-kiss


1. Co wolisz kolczyki długie, krótkie czy wkrętki? 
Ojj przy moim maluszku tylko wkrętki =)

2. Najbardziej lubię się relaksować słuchając...?
Ojj tyle tego jest, że ciężko by było wymienić kilka. Ale z pewnością będzie to spokojna muzyka, ewentualnie cisza.

3. Jaką cechę charakteru cenię najbardziej u innych osób?
Odwagę, nie jakąś heroiczną, ale taką życiową w podejmowaniu decyzji, działaniu...

4. Najbardziej lubię zapach... ( np. kawy, wanilii.. nie chodzi mi o perfumy)
różany =)

5. Mój ulubiony kolor to..?
Kiedyś bez wahania odpowiedziałabym, że zielony... A dziś nie mam jednego, w zasadzie lubię większość kolorów.

6. Czy chodzisz do kosmetyczki? jeżeli tak to jak często?
Raz na ruski rok się zdarzy, ale od dwóch lat już chyba nie byłam...

7. Najpiękniejszy prezent jaki dostałaś?
Wiem, jak to zabrzmi, ale jest nim Tymon... Bycie mamą to najwspanialsze doświadczenie.

8. Czego się boisz?
Ciemności.

9. Używasz najczęściej balsamu, mleczka czy masła do ciała?
Balsamu lub masła. Masła głównie w zimie.

10. Co najchętniej czytasz?
Chyba kryminały, jeśli chodzi o gatunek książek.

11. Kolor Twoich włosów to...??
Blond.

Jeśli macie ochotę to zapraszam do zabawy.
Pytania znajdziecie w linku na górze.

Pozdrawiam,
Aga




1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)