Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Cztery Pory Roku, Ecodermine, Intensywnie nawilżający balsam do ciała z eco jabłkiem - recenzja

Jakiś czas temu dostałam balsam do przetestowania. Dziś chciałabym Wam coś na jego temat powiedzieć.

Muszę przyznać, że to chyba mój pierwszy kosmetyk tej firmy. 
Zacznę może od opakowania. Ładne zgrabne, o pojemności 250ml. Otwór zrobiony tak, że nic się nie wylewa, więc wieczko nie brudzi się (co doprowadza mnie do szaleństwa =P)



Kilka słów od producenta:

Skład: (Podoba mi się, że na zielono zaznaczono składniki pochodzenia naturalnego). 


Balsam jest przyjemnej konsystencji, fajnie się rozprowadza. Nakładany bieli skórę (tzn jak maść), ale podczas rozprowadzania wszystko znika i pięknie się wchłania. 


W zasadzie ciężko byłoby mi mówić o minusach gdyby nie fakt, że zapach moim zdaniem jest fatalny. Nie wiem jak inne balsamy z tej serii ale zielone jabłuszko, pachnie strasznie chemicznie.
Poza tym jednym minusem nie mam nic do zastrzeżenia. Balsam dość dobrze nawilża.

Czy kupię go? Na pewno nie, ze względu na zapach. Chciałabym wypróbować inne z tej serii, ale na pewno po wcześniejszym powąchaniu. 

Cena: 9zł/250ml
Ogólna ocena: 4/5.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)