Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Floslek Krem intensywnie nawilżający na dzień 25+ - recenzja

Krem ten kupiłam w aptece razem z innymi zakupami. Nie wiedziałam na co ta naprawdę trafię.
Kosmetyk zamknięty jest w bardzo ładnym słoiczku o tradycyjnej pojemności 50ml. 


Krem przeznaczony jest do cery normalnej do stosowania na dzień.


Ma biały kolor i troszkę galaretkowatą konsystencję. Nie jest taki kremowy jak zazwyczaj są kremy, powiedziałabym, że jest troszkę wodnisty. Przyjemnie się go nakłada, zapach też nie przeszkadza. Na skórze pozostawia lepkawy film (ale może to być winą tego, że nakładam naprawdę grubą warstwę bo stosuje go na noc). Po nałożeniu go na skórę, mija uczucie ściągnięcia. Skóra wydaje się być ukojona.


Opis producenta:

Skład:

Muszę przyznać, że na mojej skórze działa tak, jak opisuje to producent. Choć podejrzewam, że będę szukała dalej idealnego kremu do mojej przesuszonej skóry.
Cena: 17zł/50ml
Moja ocena: 4+/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)