Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Lakier Joko Orient Expres nr J177 Turkish Rose

Czyli mój ulubiony lakier ostatnich dni. Mam go z wymianki z Magdą i już po pierwszym użyciu podbił moje serce.


Pierwsze co mnie w nim zachwyciło, poza kolorem oczywiście, to pędzelek. Nie za długi, nie za krótki, szeroki w sam raz =) Na moich naprawdę szerokich paznokciach wystarczą 2-3 ruchy i paznokieć pomalowany. Podejrzewam, że osoby z wąską płytką mogą mieć problemy z malowaniem nim. Pędzelek jest spłaszczony, ale dość gruby na zakończeniu, więc nie zawsze udawało mi się ładnie wykończyć manicure przy skórkach.



Dla uzyskania efektu pełnego krycia, potrzebowałam 2 warstw. Po pierwszej zostawało bardzo dużo smug. Mam wrażenie, że efekt byłby lepszy przy 3 warstwach, ale kto ma na to czas? Bo teraz ja na pewno nie =P


Jeśli chodzi o wytrzymałość, to jak zwykle nie napiszę niczego nowego. Lakier trzyma się wspaniale dopóki nie zmywam naczyń i nie sprzątam. Czyli tak jak wszystkie inne emalie na moich paznokciach.
Czas schnięcia można określić jako typowy. Nie schnie szybko, ale też nie ma tragedii. Tak czy siak, polecam używanie wysuszacza, żeby nie ryzykować.
Ogólna ocena: 4,5/5

Ciekawa jestem jak sprawdzają się inne kolory? A może Wy coś macie w swoich zbiorach i podzielicie się opinią?

Pozdrawiam,
Aga.

9 komentarzy:

  1. ostatnio pokazywałam bardzo podobny kolorek z sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale przyjemny dla oka kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor. podoba mi się pędzelek, coś czuję, że polubiłabym się z nim! nigdy nie miałam lakieru z Joko... ani chyba nic:) zawsze nie mogę się napatrzeć na kształt Twoich paznokci, są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. =D to jak je pieknie wypiluje i nie polamie to wysle Ci fotke. Bedziesz przed snem ogladac =P

      Usuń
  4. cudny mam podobny koral, ale ze zwykłej kolekcji Joko i ubóstwiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kolory:) idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
  6. U Ciebie wygląda cudownie. Mnie kolor się podobał, ale nie na moich paznokciach. Nie umiem i nie lubię jasnych kolorów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)