Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

1 rok bloga =)

Wczoraj minął rok od ukazania się pierwszego wpisu na moim blogu. Początkowo nie liczyłam, że ktokolwiek będzie tu zaglądał, czytał czy komentował. Od tego czasu wiele się zmieniło =) Codziennie zaglądam z satysfakcją, że czytelników przybywa i zostajecie ze mną na dłużej. Dziękuję Wam za to i mam nadzieję, że będzie Was coraz więcej.

W związku z tym, że nie tylko dla siebie tu piszę mam do Was prośbę: napiszcie co zmienić, może o czymś konkretnym chciałybyście przeczytać? A może coś Wam się nie podoba? Dajcie znać, na pewno wezmę to pod uwagę =)

A tymczasem troszkę statystyk:
Od powstania mojego blog zajrzano tu: 39721 razy. Przyznam, że nie liczyłam na aż tyle.
Stałych obserwatorów na dzień dzisiejszy jest: 122.

A teraz to co uwielbiam czytać na blogach innych dziewczyn, czyli jak google skierowało Was do mnie:
*konserwacja i serwis zasilaczy ups,
*jak wygląda kulka od korektora,
*makowiec w pieluszkach,
*chłopaki przed kamerką,
*dj dzidzia,
*koko chanel perfumy lidl,
*colin firth oczy,
*czy w Bułgarii można kupić pastę cukrowa.

Pomyślałam, że urodziny bloga to świetna okazja do zorganizowania rozdania/konkursu. Muszę pomyśleć jak to zorganizować. Co Wy na to?

A tymczasem miłego dnia Wam życzę =)
Aga



6 komentarzy:

  1. makowiec w pieluszkach... :) gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje, że tyle z nami wytrzymałaś:) oby tak dalej:* mnie wszystko pasuje u Ciebie, nic bym nie zmieniała:* mnie się podoba KOKO chanel.. chociaż ostatnio widziałam jeszcze lepszy: OKKO... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Życzę kolejnych lat i dużo subskrybentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję, oby było wiele następnych roczków ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)