Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

Glossybox - Luty 2013

Jak co miesiąc wyczekiwałam kuriera z ogromną niecierpliwością =)


Pudełeczko już mam w swoich łapkach więc jeśli jesteście ciekawe co znalazło się w środku to zapraszam do dalszej części.
 Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to oczywiście papilotki do muffinek,  


1. MODELCO - Paleta cieni DUO Bronzed Goddess. 
(wartość: 80zł - pełny produkt) 

2. PIERRE RENE - Lakier Carnival w pięknym kolorze nr 05.
(wartość: 6,99/10ml - pełny produkt)

3. SCOTTISH FINE SOAPS - odżywka do włosów Arboria.
(wartość: 11,90zł/40ml) 

4. SCOTTISH FINE SOAPS - szampon do włosów Arboria.
(wartość: 11,90zł/40ml)

5. TOŁPA - Nawilżające serum odprężające dermo face hydrativ. 
(wartość: 37,99zł/25ml - pełny produkt). (mi trafiła się pani z wąsem =P)

W sumie pudełko całkiem fajne. Zobaczymy jak sprawdzą się kosmetyki =)


A jak Wasz Glossybox w tym miesiącu?
Jeśli jeszcze nie macie subskrypcji to polecam:
a wpisując kod: KOD10 dostaniecie 10zł zniżki.

5 komentarzy:

  1. Dostałam lakier L'oreala w odcieniu nude - jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się, opórcz lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem z miesiąca na miesiąc zawartość pudełka coraz gorsza, kiedyś były kosmetyki z wyższej półki a teraz te, które łatwo można dostać w zwykłych drogeriach... Pierre Rene to już totalna porażka

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat kolor lakieru przypadł mi do gustu, ale to prawda, że Pierre Rene do luksusowych firm zaliczyć nie można =/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaał !:)) Mi się lakier podoba, ale każdy ma swój gust !:))

    Obserwuję i liczę na rewanż !:))

    http://pictures-of-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, chętnie odpowiem na Wasze pytania.
Proszę jednak o nie zostawianie "reklam".
Zazwyczaj staram się zaglądać do komentujących osób =)